FANDOM

Faixa de 2/2/7/13 metros no jogo. Aumente este com Power Duração (Continuity) não Faixa de Potência (REACH). Custo para equipar de 2/3/4/5, que é então reduzido para metade até o slot Polaridade, arredondado para cima. Derruba a maioria dos inimigos você acertar diretamente com o cargo, bem como aqueles de uma pequena distância de cada lado de seu caminho. Algumas unidades pesados ​​não pode ser derrubado por um custo direto, se não, uma carga para o lado vai derrubá-los. Um inimigo pode ser atingido várias vezes e pode receber dano headshot. Pode ser ativado ao saltar, correr, agarrando-se a uma parede ou a execução de um front flip. Pode ser usado para passar por portas de laser Corpus. Quando usado com o sentinela Sombra e capacidade de camuflagem Santo, a capa não vai acabar se um inimigo estiver danificado, só quando todos os inimigos ao seu redor estão mortos.

Left Rhino Charge Energia: 25Energy small.png Atalho: 1 RhinoChargeCard.png
Rhino Charge aniquila todos os inimigos localizados na trajetória definida.

Notas:

  • Range of 2 / 2 / 7 / 13 in-game metres. Increase this with Power Duration (Continuity) not Power Range (Reach).
  • Cost to equip of 2 / 3 / 4 / 5 which is then halved by the Polarity slot, rounded up.
  • Knocks down most enemies you hit directly with the charge as well as those a small distance either side of its path.
  • Some Heavy units may not be knocked down by a direct charge, if not, a charge to the side will knock them down.
  • An enemy may be hit multiple times and can receive headshot damage.
  • Can be activated while jumping, sliding, clinging to a wall or executing a front flip.
  • Can be used to pass through Corpus laser doors.
  • When used with the Shade sentinel and Ghost cloaking ability, the cloak will not end if an enemy is damaged, only when all enemies around you are killed.

Left Pele de Ferro Energia: 50Energy small.png Atalho: 2 IronSkinCard.png
Pele De Ferro endurece brevemente a pele de Rhino para diminuir os danos sofridos.

Notas:
NOTE: This power has been reworked, current notes on the duration are untrue.

  • Duration of 5 / 5 / 10 / 15 seconds. Increased by Power Duration (Continuity).
  • Rhino skin absorbs a certain amount of damage before turning off or when the timer runs out. The amount of damage absorbed is lvl 1: 200 lvl 2: 400 lvl 3: 600 lvl 4: 800
  • Rhino is invincible for the duration but will be stopped early if you hit the damage limit.
  • Ignores all debilitating attacks, staggers, stuns and drains (i.e. disruptor energy drain, poison).
  • Can be activated while sliding, jumping, forward flipping, wall running or wall clinging.
  • Can be used to both block and pass through Corpus laser doors.

Left Explosão Radial Energia: 75Energy small.png Atalho: 3 RadialBlastCard.png
Um soco vibrante no chão que causa danos aos inimigos mais próximos: este é o Explosão Radial.

Notas:

  • Range of 4 / 4 / 6 / 10 in-game metres. This is increased by Power Range (Reach).
  • Will knockdown most units but not bosses.
  • This ability can hit enemies through walls, doors and above/below your Warframe.
  • Can be used while jumping, sliding, clinging to a wall or executing a front flip.

Left Pisada de Rhino Energia: 100Energy small.png Atalho: 4 RhinoStompCard.png
Pisada De Rhino rompe as barreiras do tempo e fazem com que as suas vítimas se movimentem em câmera lenta.

Notas:

  • Enemies are lifted, then knocked down for a total of 5 / 5 / 7 / 9 seconds, taking minimal damage.
  • Can be used while sliding but not climbing a wall or executing a front flip.

Também no FANDOM

Wiki aleatória