FANDOM

Os ataques venenosos da SARYN são terrivelmente eficientes contra inimigos sintéticos e orgânicos, e sua capacidade de "perder" sua pele torna-a muito evasiva.

—–Descrição In-Game

SARYN é um warframe baseado em veneno, lançado no update 7.

Aquisição

Saryn Warframe pode ser comprado por Platinumicone.png 225. O diagrama pode ser comprado por Creditosicon.png 35.000.

Os componentes do Diagrama dropam da Kela de Thaym (Merrow, Sedna

Requerimentos de Construção
Recurso Quantidade
Saryn Chassis 1
Saryn Helmet 1
Saryn Sistemas 1
Célula Orokin 1
Créditos Creditosicon.png 25.000
Tempo de Construção 3 dias
Apressar Construção Platinumicone.png 50
Total de Materiais Necessários
Recurso Quantidade
Circuitos 150
Módulo de Controle 1
Ferrite 1000
Morphics 2
Sensores Neurais 1
Célula Orokin 1
Plastids 350
Pacote de Polímero 300
Restos 950
Rubedo 50
Créditos Creditosicon.png 70.000 (105.000 com o diagrama)
Tempo de Construção 3 Dias, 12 horas

Actuator.png Este artigo necessita de Tradução. Você pode ajudar WARFRAME Wiki PT-BR traduzindo-o [1]. Actuator.png

Left Esporo Venenoso Energia: 25Energy small.png Atalho: 1 VenomCard.png
SARYN marca o alvo com esporos altamente tóxicos que danificam o inimigo com o tempo. Destruir o esporo espalhará um vírus que infectará inimigos ao redor dele.

Notas:

  • Poisons a target for 4 / 4 / 6 / 8 damage 2 / 2 / 4 / 5 times a second for 5 / 5 / 8 / 12 seconds. This is not reduced by armour, damage can be increased with Power Strength (Focus) and number of ticks with Power Duration (Continuity). Corpus Moa take 300% health damage from Venom.
  • Cost to equip of 2 / 3 / 4 / 5 which is then halved by the Polarity slot, rounded up.
  • Tags an enemy with one or more bright green spores that can be shot, spreading the venom damage and spores to any enemy within range on explosion.
  • When using Power Duration (Continuity) you may get a reduced damage extra tick, this is still affected by Power Strength (Focus).
  • Venom does not bypass shields, however it may be cast on a target multiple times.
  • Can be used to destroy Corpus cameras and turrets but no spore will appear.

Left Troca de Pele Energia: 25Energy small.png Atalho: 2 MoltCard.png
Trocando de pele como uma cobra, SARYN deixa sua pele para tráz atraindo a atenção dos inimigos.

Notas:

  • A shed skin is placed in your current position, mirroring the pose and elevation of your Saryn.
    It has no cast time or animation.
  • Cost to equip of 4 / 5 / 6 / 7 which is halved by Polarity, rounded up.
  • Lasts for 7 / 7 / 12 / 16 secs.
  • Can be reused instantly
  • Molt has its own shield and health values both of which regenerate over time.

Left Contágio Energia: 50Energy small.png Atalho: 3 ContagionCard.png
SARYN canaliza altos níveis de toxicidade para sua arma corpo a corpo, transmitindo doenças e pragas com cada ataque marcial que conecta com seu alvo.

Notas:

  • Deals 25% / 25% / 40% / 60% extra melee damage as poison, working as a fourth elemental damage type. This is increased by Power Strength (Focus).
  • To calculate with Focus use the formula: Total Additional Damage (%) = (1.Contagion % x 1.Focus % -1) x 100. E.g. Level 3 Contagion at 60% Damage and Level 5 Focus at 30% Power Strength: (1.6 x 1.3 -1) x 100 = 108%.
  • Duration of 10 / 10 / 13 / 17 seconds and around a 1 second cast time. Its length can be increased by Power Duration (Continuity).

Left Miasma Energia: 100Energy small.png Atalho: 4 MiasmaCard.png
Através de exalamento de substâncias nocivas, SARYN polui a atmosfera com nuvens letais de veneno que corroem todos os inimigos em sua área de alcance, desintegrando organismos sintéticos e orgânicos em instantes.

Notas:

  • Damage is 125 / 125 / 167 / 212 per second for 4 seconds. This is not reduced by armour and increased by both Power Strength (Focus) and Power Duration (Continuity). Corpus Moa take 300% damage from Miasma.
  • Radius of 6 / 6 / 8 / 10 in-game metres. This is increased by Power Range (Reach).
  • Saryn is invincible during the cast animation, though not immune to knockdown.
  • Most targets and some bosses not killed by the initial damage are stunned for ~3 seconds.
  • Does not require an initial target or line of sight, it may be used through wall, doors etc.
  • Can be used while sliding, but not while in the air.
  • Bug: May report "Cannot be used in the air" even whilst on the ground. Jump to temporarily fix this issue.

  • Venoms damage is greatly effected by Continuity and Focus, at max level for these mods this adds 12 extra damage per second and 4 extra sets of damage. This takes Venom's total damage from 480 to 800, an increase of more than 60% over the basic Level 3 Venom. Bear in mind that this increase is not very cost effective for mod capacity compared to simply levelling Venom, so you can make best use of Continuity and Focus by utilising high ranks of Miasma and/or Contagion as well. 
  • Venom is excellent for bosses with shields to prevent them from re-generating, specially against Ambulas, being a Moa it does 300% damage to him.
  • Moult is very useful against regular Infested if placed during a jump - they'll keep attacking it without dealing any damage.
  • When using Miasma be careful to not get knocked down during the cast animation as once up again Saryn will automatically repeat the cast animation, during this repeat animation she will take damage as normal leaving you extremely vulnerable.

SarynHemlockHelmet.png

Saryn pode ser equipado com um capacete Hemlock,que concede um bônus de velocidade máxima, e reduz a saúde:

Velocidade + 15%

Saúde -5%

notas:A redução de Saúde é calculada a partir de sua saúde total, ou seja, após os aumentos de estatisticas passivas.O aumeto de velocidade vai fazer você correr um pouco mais rápido do que um Warframe com velocidade 1,0 de base.

==Habilidades==

Warframe Saryn's Venom00:16

Warframe Saryn's Venom

Esporos Venenosos

Warframe Saryn's Moult00:22

Warframe Saryn's Moult

Troca de Pele

Warframe Saryn's Contagion00:13

Warframe Saryn's Contagion

Contágio

Warframe Sayrn's Miasma00:15

Warframe Sayrn's Miasma

Miasma

Também no FANDOM

Wiki aleatória